Mest stillede spørgsmål
Få svar på dine spørgsmål her
Services
Det kan man selvfølgelig sagtens. Prisen kan blive lavere, hvis du vil have 2 eller flere services end det ville være hver for sig samlet set. Det eneste du skal gøre er at ringe eller skrive til os, hvad du vil have, så aftaler vi en acceptabel pris for begge parter.
Den mest brugte er Skype-opkald og derudover er det muligt med Facetime, altså gennem Messenger på Facebook, og selvfølgelig også telefonisk. Vi foretrækker dog, at det fleste af vores ydelser bliver udført med videoopkald, da det giver os mulighed for at tilbyde det bedst mulige service på den måde.
Vores kerneforretning har fundament i at vi udfører vores services online. På den måde kan vi holde omkostningerne for vores kunder nede. Men dermed ikke sagt, at vi ikke udelukker at møde op hos kunden og yde rådgivning. Det vil bare betyde, at det er kunden, der betaler omkostningerne for at rådgiveren kan komme på besøg.
Det beløb skal aftales mellem parterne og kan variere fra kunde til kunde.
Beløbet afhænger af mange kriterier.
Bestilling af rådgivning
Du kan bruge vores bookingssystem her på vores hjemmeside eller kontakte os direkte på mail eller telefonisk.
På vores bookingssystem kan du bestille rådgivning til vores normale services, hvis du derimod vil bestille en særydelse, skal du kontakte os via mail eller telefonisk.
Ja, det kan man selvfølgelig. For at gøre det skal du kontakte os direkte via mail eller telefonisk.
For at afbestille en rådgivning, du har bestilt, skal du kontakte os direkte via mail eller telefonisk.
Du skal være opmærksom på, at det kan så økonomiske konsekvenser at afbestille for sent, jf. vores forretningsbetingelser.
Betaling
Seneste betaling for at være sikker på, at man får rådgivningen til aftalt tid er 24 timer før selve rådgivningen.
Hvis man derimod bestiller tid til rådgivning på under 24 timer før start af rådgivningen kan man sikre bestillingen ved at betale med det samme.
Vores bookingssystem giver dig mulighed for at betale med kreditkort (Mastercard og Visa), MobilePay og Viabill. Hvis du vil betale med bankoverførsel, skal du kontakte os direkte.
For at afbestille en rådgivning, du har bestilt, skal du kontakte os direkte via mail eller telefonisk.
Du skal være opmærksom på, at det kan så økonomiske konsekvenser at afbestille for sent, jf. vores forretningsbetingelser.
Partnerskab
En partnerskab med os giver dig adgang til vores kunder, der vil få muligheden for at bruge jeres tilbud. Hvis du vil have at din virkomhed skal blive partner med Startup Consulting skal du skrive en mail til os og forklare, hvorfor din virksomhed skal bliver partner og hvad du kan tilbyde vores kunder.
Vores kunder kommer fra hele Danmark og derfor er det vigtigt at du skal kunne tilbyde dine produkter eller ydelser i hele landet.
Din virksomhed og dens produkter eller services skal derudover have relevans til vores målgrupper, iværksættere og erhvervsdrivende selvstændige.
Derudover skal du tilbyder vores kunder merværdi i form af f.eks. rabatter, gratis prøveperioder eller vareprøver.
Skriv eller ring for at lave en partneraftale med Startup Consulting.
Hvis du ikke har fundet svarene på dine spørgsmål er du mere end velkommen til at kontakte os og få svar direkte. Det kan du gøre enten ved at skrive en chatbesked på chatfunktionen, ring til os direkte eller skrive en mail.